sunnuntai 4. kesäkuuta 2017

Pieni mies ♥

Meidän pienen miehen 4-vuotissynttäreitä juhlitaan ihan pian. Sattumalta menin blogin arkistoihin juuri nyt ja huomasin tämän jo aloitetun tekstin, jota en näemmä koskaan saanut tehtyä loppuun. Olin päässyt hyvään vauhtiin bloggauksessa, olin pitkästä aikaa valtavan innostunutkin siitä, mutta sitten tapahtui jotain minkä vuoksi koko bloggaus jäi toissijaiseksi. Niin valtavan harmi! Nyt kun luin tämän syksyllä 2015 kirjoitetun tekstin, muistui monia ihania asioita mieleen, mitkä olin jo unohtanut. Mitä kaikkea ihanaa olisinkaan tallentanut tänne jos olisin blogannut... Sitä ei voi tietää, mutta nyt en malttanut olla julkaisematta tätä vanhaa tekstiä:



Joku aika sitten saimme viimein otettua 2-vuotis kuvat. Eihän se nyt ole niin muutaman kuukauden päälle, eihän? Koska kuvien ottaminen venyi syksylle, oli tehtävä jo uusi paita aiemmin tehdyn lyhythihaisen tilalle.

Kuvausasu oli tarkoitus tehdä kokonaan itse, mutta kunnollisen pappalakin kaavoitus osoittautui sen verran aikaavieväksi tapaukseksi, että talvi olisi tullut ennen kuin kuvia oltaisiin päästy ottamaan. Asu siis paitaa lukuunottamatta kaupasta hankittu.

 Meidän 2-vuotias, tuo iso pieni mies ♥ "Minä olen pieni mies" niin hän usein itsestään sanoo. Sitten luetellaan kaikki tutut läpi, isi on mies, ukki on mies, äiti on nainen jne...

Numerot kiinnostavat suuresti, kuten myös kaikki koneet ja härvelit. Helikopterit, kaivurit ja traktorit huomataan erityisesti.

Ihania mielikuvitusleikkejä on myös alkanut näkyä.







 Onnea rakas 4-vuotiaani, pieni mieheni 

1 kommentti :

  1. Ihana pieni mies siellä! <3 Ja olipas piristävää lukea taas pitkästä aikaa blogiasi. Sinulla on ihania käsitöitä. Meidän pikkumies (3v) huvitti kaupassa kinuamalla itselleen "isojen poikien kalsareita" (boxerit), koska "minä olen jo niin niin niin niiin iso poika"... :D

    VastaaPoista

Kiva kun kävit ja kiitos kommentistasi, se ilahduttaa aina!:)